fredag 22. august 2014

Julia - en måned gammel / Miesięczna Julia :)


7 kommentarer:

  1. Cudowne zdjęcia Dagmaro!!! Czapki z głów!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Dziękuję Natalio! Bardzo, bardzo mi miło, że Ci się podobają! :D :*

      Slett
  2. He,he,he,już mi się tęskni za taka malizną ;) niech no tylko ktoś za mnie urodzi ;) Słodka jest! a Ty wydobyłaś z niej,co najpiękniejsze;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oj maleńka taka, ja nie pamiętam Anielki takiej :/ :P Dziękuję Martuś :* powiem, że ciężko było ;) Julia nie chciała spać, a jak już zasnęła to szybko się budziła, jak próbowałam ją jakoś ułożyć... pewnie to kwestia tego, że ma już miesiąc, a takiego typu zdjęcia najlepiej jest robić w pierwszych dwóch tygodniach życia maluszka... ale cieszą się, że coś z tej naszej sesji wyszło :)

      Slett
    2. Mnie się wydaję,że Lena taka mała nie wiadomo kiedy była;( okropnie jak ten czas szybko leci odkąd mam dzieci...a po zdjęciach w ogóle nie widać,żebyś miała kłopot z Modelką;) pewnie też jedne śpią mocniej,inne budzą się z byle powodu,ale pięknie jest,możesz być dumna,a rodzice będą mieli pamiątkę na całe życie!ściskam ;)

      Slett