tirsdag 4. november 2014

Koselig høst / Przytulna jesień


4 kommentarer:

  1. Świetna sesja! widzisz,z dwójką będzie Ci łatwiej ;P

    SvarSlett
  2. Nie mówię nie ;) i kiedyś na pewno :) A Tobie jest? :)
    Anielka uwielbia Mateusza, więc to co on robił ona też musiała :)
    ale żeby było ciekawie dziś w przedszkolu nie dała sobie pani fotografce za cholerę zrobić zdjęcia ;) nawet na grupowym płakała jakby ją ze skóry obdzierano gdy chciałam ja posadzić wśród dzieci ;)

    SvarSlett
  3. Dagmara, cudowna sesja!!! Zbieram szczękę i przerzucam się na szydełkowanie..., ja tak nie umiem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Dziękuję, jesli chodzi o sesję :) :* ale jeśli chodzi o narzutę (?) to jest a'la na drutach, bo kupowana w Biedronce :) Ostatnio widziałam, że szydełkiem można zrobić warkocze, ale to jest skomplikowane :( udało mi się kawałeczek wykonać ale, żeby zrobić kawałeczek to trzeba tyleeee czasu poświęcić, że sobie odpuściłam :/ za dużo głowkowania ;)

      Slett