mandag 8. desember 2014

Julefotografering :) / Świąteczne fotografowanie :)


2 kommentarer:

  1. Witaj Dagmaro :)
    Przespacerowałam się po Twoich planach zdjęciowych i jestem oczarowana!
    Super klimat potrafisz stworzyć... zaczarować. A Twoim modele tak profesjonalni :) masz najwyraźniej wspaniałą umiejętność współpracy z nimi, że na zdjęciach są tak naturalni i prawdziwi.
    Jestem pełna podziwu!
    Pozdrawiam Ciebie serdecznie A słodkiej Anielce przesyłam całuski od blogowej babci ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dziękuję bardzo Penelopko :************** ♥
      Z dziećmi to się ciągle uczę współpracować ;) z biegiem czasu nabywam doświadczenia, niby własne mam, no ale to wcale nie takie proste gdy ma się dzieci w róznym wieku na zdjęciach i jeszcze mówiące w "obcym' języku czasem ;)

      Ciepełko ślę! :*

      Slett